План рооботи
творчої групи
організаторів виховного процесу
Проблема: «Особистісно – орієнтований підхід як
чинник удосконалення процесу виховання учнів та створення виховного простору
ЗНЗ»
Керівник: Приблуда Тетяна Іванівна
Методист: Кононенко Оксана
Олександрівна
2016
рік
Якісний
склад творчої групи 2016-2017 н.р.
№ з/п
|
Прізвище, ім’я по
батькові ЗДВР
|
Школа
|
1.
|
Приблуда Т.І.
|
Клинцівська ЗШ І-ІІІст.
|
2.
|
Лелека Н.М.
|
Карлівська ЗШ І-ІІІст.
|
3.
|
Лопушнян С.М.
|
Катеринівська ЗШ І- ІІІст.
|
4.
|
Гришук М.В.
|
Созонівський НВК
|
5.
|
Корнева С.В.
|
Червоноярський НВК
|
6.
|
Кондратенко
Т.В.
|
Івано-Благодатненський НВК
|
7.
|
Ретьман І.М.
|
Веселівський НВК
|
8.
|
Іщенко С.М.
|
Олексіївська ЗШ І-ІІІст.
|
9.
|
Курлов Д.Л.
|
Соколівська ЗШ І-ІІІст.
|
молоді та спорту
Кіровоградської РДА:
«Удосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, підвищення
результативності навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних
педагогічних технологій»
Проблема, над якою працює творча група організаторів виховного процесу:
«Особистісно –
орієнтований підхід як чинник удосконалення процесу виховання учнів та
створення виховного простору ЗНЗ»
Завдання:
- постійне
вивчення індивідуальних особливостей дітей, зокрема, темпераменту, рис
характеру, поглядів, звичок учнів;
- діагностика
та корекція рівня сформованості особистих якостей, таких як: світогляд,
мотивація, інтереси, життєві плани;
- заохочення
кожного учня до посильної діяльності з постійно зростаючими вимогами до нього,
що дасть змогу особистості йти вперед випереджувальними темпами;
- розвиток
лідерських якостей учнів.
Очікувані результати:
- створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей, інтересів,
умінь і навичок у сучасних школярів,
формування їхньої моральної свідомості;
- створення особистісно-зорієнтованої моделі виховання;
- створення позитивної мотивації учнів в їхній пізнавальній діяльності,
самореалізації та самовдосконаленні.
План роботи
засідань
мобільної творчої групи організаторів
виховного процесу
№
|
Дата проведення
|
Тема засідання
|
Відповідальні
|
1
|
26 жовтня
2016 р.
|
Особистісно
орієнтоване виховання як
інноватика в освіті.
|
Приблуда Т.І.
члени МТГ
|
2
|
21 грудня
2016 р.
|
Принципи особистісно орієнтованого виховання
учнів
|
Приблуда Т.І.
члени МТГ
|
3
|
15 лютого
2017 р.
|
Удосконалення процесу виховання учнів та
створення виховної
системи класу.
|
Приблуда Т.І.
члени МТГ
|
4
|
19 квітня
2017 р.
|
Роль класного керівника у контексті особистісно
орієнтованої системи сучасного загальноосвітнього навчального закладу.
|
Приблуда Т.І.
члени МТГ
|
І засідання
Тема: Особистісно орієнтоване виховання як
інноватика в освіті.
Мета: опрацювання теоретичних положень
з проблеми «Особистісно орієнтований
підхід як інноватика в освіті», формування
професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної
науки і практики, створити проект «Виховна система школи як чинник створення виховного простору
в умовах
особистісно орієнтованого виховання »
Дата проведення: 26
жовтня 2016 р.
ПЛАН РОБОТИ
|
Тема
|
Форма роботи
|
Виконавець
|
|
|
|
|||
1.
|
Опрацювання теоретичних положень з проблеми «Особистісно
орієнтований підхід як інноватика в
освіті».
|
Теоретичний семінар
|
ПриблудаТ.І.
|
|
2.
|
Дискусія «Основні фактори, які впливають на рівень виховання
особистості».
|
дискусія
|
Члени
групи
|
|
3.
|
Визначення конкретних завдань
членами творчої групи.
|
|
Члени
групи
|
|
4.
|
Колективне проектування:
«Виховна система
школи як чинник створення виховного простору в умовах особистісно
орієнтованого виховання »
|
Колективне проектування:
|
Члени
групи
|
|
Завдання для роботи між засіданнями:
1. Створення схеми виховної
системи закладу.
2. Підібрати нові методи,
прийоми та засоби виховання.
ІІ засідання
Тема: Принципи особистісно орієнтованого виховання
учнів
Мета: опрацювання теоретичних положень «Принципи особистісно
орієнтованого виховання учнів»; створити
презентацію «Виховні системи закладів»
Дата проведення: 21 грудня 2016 р.
ПЛАН РОБОТИ
№
з/п
|
Тема
|
Форма
роботи
|
Виконавець
|
1.
|
Круглий стіл
1. Принципи особистісно
орієнтованого виховання учнів.
2. Аукціон нових методів,
прийомів та засобів виховання.
|
Круглий стіл
аукціон
|
ПриблудаТ.І.
Члени групи
|
2.
|
Обмін досвідом «Виховна система
закладу» (кожен учасник представляє свої варіанти структури виховних систем
закладу)
|
презентація
|
Члени групи
|
3.
|
Практична частина
«Організація
виховного простору в класі».
|
Проектування
|
Члени групи
|
Завдання для роботи між засіданнями:
1. Підготувати зразки виховних систем класу;
2. Підібрати інтерактивні
форми та методи роботи в класі.
ІІІ засідання
Тема: Удосконалення процесу виховання учнів та
створення виховної
системи класу.
Мета: опрацювати теоретичне
положення «Удосконалення
процесу виховання учнів та створення виховної
системи класу»; розглянути нові форми та методи виховання класного колективу.
Дата проведення: 15
лютого 2017 р.
ПЛАН РОБОТИ
№
з/п
|
Тема
|
Форма
роботи
|
Виконавець
|
|
|
|
|||
1.
|
1. Удосконалення процесу виховання учнів та створення виховної системи класу.
2. Інтерактивні форми та
методи роботи в класі.
|
Круглий стіл
|
Приблуда Т.І.
Члени групи
|
|
2.
|
Обмін досвідом
«Виховна система класу» (кожен учасник
представляє свої варіанти структури виховних систем класу)
|
Презентація
|
Члени групи
|
|
3.
|
Практична робота.
«Вимоги до
сучасного класного керівника».
|
Проектування
|
Члени групи
|
|
Завдання для роботи між засіданнями:
1. Створити модель сучасного
класного керівника.
ІV засідання
Тема: Роль класного керівника у контексті
особистісно орієнтованої системи сучасного загальноосвітнього навчального
закладу.
Мета: опрацювати теоретичне положення « Роль класного керівника у контексті особистісно орієнтованої системи
сучасного загальноосвітнього навчального закладу», створити сучасну модель класного
керівника.
Дата проведення: 19 квітня 2017 р.
ПЛАН РОБОТИ
№
з/п
|
Тема
|
Форма роботи
|
Виконавець
|
|
|
||
1.
|
Круглий стіл на тему:
« Роль класного
керівника у контексті особистісно орієнтованої системи сучасного
загальноосвітнього навчального закладу»
|
Круглий стіл
|
Приблуда Т.І.
Члени групи
|
2.
|
Обмін досвідом
«Сучасна модель класного керівника»
|
Презентація
|
Члени групи
|
4.
|
Практична робота.
Поради класному
керівникові в організації особистісно
орієнтованого виховання.
|
Проектування
|
Члени групи
|
5.
|
Підведення
підсумків роботи творчої групи за 2016–2017 н.р., окреслення завдань на 2017-2018
н.р.
|
|
Приблуда Т.І.
Члени групи
|
Немає коментарів:
Дописати коментар