Творча група організаторів виховного процесу


План рооботи
 творчої групи
організаторів виховного процесу



Проблема: «Особистісно – орієнтований підхід як чинник удосконалення процесу виховання учнів та створення виховного простору ЗНЗ»





Керівник:  Приблуда Тетяна Іванівна
Методист: Кононенко Оксана Олександрівна




2016 рік


  Якісний склад творчої групи 2016-2017 н.р.

№ з/п
Прізвище, ім’я по батькові ЗДВР
Школа
1.
Приблуда Т.І.

Клинцівська ЗШ І-ІІІст.
2.
 Лелека Н.М.

 Карлівська ЗШ І-ІІІст.
3.
Лопушнян С.М.

Катеринівська ЗШ І- ІІІст.
4.
 Гришук М.В.

Созонівський НВК
5.
Корнева С.В.

Червоноярський НВК
6.
Кондратенко
Т.В.
Івано-Благодатненський  НВК
7.
Ретьман І.М.

Веселівський НВК
8.
Іщенко С.М.

Олексіївська ЗШ І-ІІІст.
9.
Курлов Д.Л.

Соколівська ЗШ І-ІІІст.

                              

            Проблема, над якою працює ІРМЦ відділу освіти,
                         молоді та спорту Кіровоградської РДА:
«Удосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, підвищення результативності навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій»

Проблема, над якою працює  творча група організаторів виховного процесу:
«Особистісно – орієнтований підхід як чинник удосконалення процесу виховання учнів та створення виховного простору ЗНЗ»
Завдання:
-      постійне вивчення індивідуальних особливостей дітей, зокрема, темпераменту, рис характеру, поглядів, звичок учнів;
-      діагностика та корекція рівня сформованості особистих якостей, таких як: світогляд, мотивація, інтереси, життєві плани;
-      заохочення кожного учня до посильної діяльності з постійно зростаючими вимогами до нього, що дасть змогу особистості йти вперед випереджувальними темпами;
-      розвиток лідерських якостей учнів.
Очікувані результати:
-      створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей, інтересів, умінь  і навичок у сучасних школярів, формування їхньої моральної свідомості;
-      створення особистісно-зорієнтованої моделі виховання;
-      створення позитивної мотивації учнів в їхній пізнавальній діяльності, самореалізації та самовдосконаленні.

  




                                    План роботи
      засідань мобільної творчої групи організаторів
                              виховного процесу

  Дата проведення
                  Тема засідання
Відповідальні
1
26 жовтня
  2016 р.
Особистісно  орієнтоване виховання як
       інноватика в освіті.

Приблуда Т.І.
  члени МТГ
2
21 грудня
  2016 р.
Принципи особистісно орієнтованого виховання учнів
Приблуда Т.І.
  члени МТГ
3
15 лютого
 2017 р.
Удосконалення процесу виховання учнів та створення виховної
          системи класу.
Приблуда Т.І.
  члени МТГ
4
19 квітня
 2017 р.
Роль класного керівника у контексті особистісно орієнтованої системи сучасного загальноосвітнього навчального закладу.

Приблуда Т.І.
  члени МТГ

                                    




                                            І засідання
Тема: Особистісно  орієнтоване виховання як інноватика в освіті.
Мета: опрацювання теоретичних положень з проблеми «Особистісно орієнтований  підхід як інноватика в освіті»,  формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, створити проект «Виховна система  школи як чинник створення виховного простору в умовах особистісно орієнтованого виховання »

Дата проведення: 26 жовтня 2016 р.



ПЛАН РОБОТИ


Тема
Форма роботи
Виконавець


1.
Опрацювання теоретичних положень з проблеми «Особистісно орієнтований  підхід як інноватика в освіті».
Теоретичний семінар
ПриблудаТ.І.

2.
Дискусія «Основні фактори, які впливають на рівень виховання особистості».
дискусія
 Члени групи
3.
 Визначення конкретних завдань членами творчої групи.

 Члени групи
4.
 Колективне проектування:
«Виховна система  школи як чинник створення виховного простору в умовах особистісно орієнтованого виховання »

Колективне проектування:
 Члени групи


Завдання для роботи між засіданнями:


1.    Створення схеми виховної системи закладу.
2.    Підібрати нові методи, прийоми та засоби виховання.



                                                     


                                                     ІІ засідання

Тема:  Принципи особистісно орієнтованого виховання учнів
Мета: опрацювання теоретичних положень «Принципи особистісно орієнтованого виховання учнів»; створити  презентацію «Виховні системи закладів»

Дата проведення:     21   грудня 2016 р.



ПЛАН РОБОТИ

з/п
Тема
Форма роботи
Виконавець
1.
 Круглий стіл
1.     Принципи особистісно орієнтованого виховання учнів.
2.     Аукціон нових методів, прийомів та засобів виховання.

Круглий стіл
аукціон
ПриблудаТ.І.
Члени групи
2.
Обмін досвідом «Виховна система закладу» (кожен учасник представляє свої варіанти структури виховних систем закладу)
презентація
Члени групи
3.
Практична частина
«Організація виховного простору в класі».
     
Проектування
Члени групи


Завдання для роботи між засіданнями:

1.     Підготувати  зразки виховних систем класу;
2.     Підібрати інтерактивні форми та методи роботи в класі.







                                ІІІ засідання

Тема: Удосконалення процесу виховання учнів та створення виховної
          системи класу.
Мета: опрацювати теоретичне положення  «Удосконалення процесу виховання учнів та створення виховної  системи класу»; розглянути нові  форми та методи виховання класного колективу.

Дата проведення:        15   лютого 2017 р.    


ПЛАН РОБОТИ

з/п
Тема
Форма роботи
Виконавець


1.
1. Удосконалення процесу виховання учнів та створення виховної  системи класу.
2. Інтерактивні форми та методи роботи в класі.

Круглий стіл
Приблуда Т.І.
Члени групи
2.
 Обмін досвідом
 «Виховна система класу» (кожен учасник представляє свої варіанти структури виховних систем класу)
Презентація
Члени групи
3.
Практична робота.  
«Вимоги до сучасного класного керівника».
Проектування
Члени групи


Завдання для роботи між засіданнями:

1.     Створити модель сучасного класного керівника.






                                           ІV засідання

Тема:  Роль класного керівника у контексті особистісно орієнтованої системи сучасного загальноосвітнього навчального закладу.
Мета:  опрацювати теоретичне положення « Роль класного керівника у контексті особистісно орієнтованої системи сучасного загальноосвітнього навчального закладу», створити сучасну модель класного керівника.


Дата проведення:     19     квітня 2017 р.    



ПЛАН РОБОТИ


з/п
Тема
Форма роботи
Виконавець


1.
Круглий стіл на тему:
 « Роль класного керівника у контексті особистісно орієнтованої системи сучасного загальноосвітнього навчального закладу»
Круглий стіл
Приблуда Т.І.
Члени групи
2.
 Обмін досвідом  
«Сучасна модель класного керівника»

Презентація
Члени групи
4.
 Практична робота.
Поради класному керівникові в організації особистісно  орієнтованого виховання.
Проектування
Члени групи
5.
Підведення підсумків роботи творчої групи за 2016–2017 н.р., окреслення завдань на 2017-2018 н.р.

Приблуда Т.І.
Члени групи


Немає коментарів:

Дописати коментар